Saturday, July 24, 2010

hari sabtu saya

pagi ni aku xpergi kerja, adui... ada hal lain yang memaksa aku amek mc arini... petang pergi mengajar, sakit nya belakang coz drive lama sangat....esok mengajar lagi, semoga semuanya berjalan lancar, penat jugak jadi cikgu ni, tu baru jaga 3 anak murid, macam-macam perangai mereka. hari ni sempat update blog business ku... tambah lagi 2 item. ok.. saya rehat dulu! sebelum tu, nak abadikan dalam blog ku, my table di ofis...mm tapi berapa lama lagi di ofis ni pun aku xpasti, salah seorang dari kami akan ditukarkan ke company baru untuk jaga account di sana. Risau jugak since xpernah buat housing account (developer company xsama dengan construction company), tapi apepun keputusan pihak atasan akan ku terima, pasti itu yang terbaik. Dia lebih tahu apa yang terbaik buat diriku...

No comments:

Post a Comment