Thursday, July 15, 2010

My starting point


Tuhan tidak akan mengubah nasib hambanya melainkan hamba itu berusaha mengubahnya. lately, macam-macam di fikiran, cuba mebayangkan kehidupan akan datang. dimanakah aku pada raya 2011, adakah sudah mempunyai suami? hee hanya Allah yang tahu. sebolehnya, tidak mahu hidup seperti ini sahaja. walaupun sudah selesa, kerana terasa rugi sangat membiarkan peluang dan masa yang ada begitu sahaja. sambil berusaha menyempurnakan agar kehidupan di dunia ini lengkap seperti berkahwin dan punya anak (impian semua wanita) aku cuba mencari dan merebut peluang yang ada di depan mata. bekerja tetap sebagai pembantu akauntan di syarikat sekarang, kini aku membuat kerja sambilan menjadi home tuition teacher dan memulakan perniagaan dengan my ofis mate "cenderahati untuk pengantin". menjelang raya ini, kami cuba menjual snek2 di hari raya. semoga semuanya di permudahkan Nya.semoga dengan usaha ini, aku bisa menjadi yang terbaik dalam hidup ku, setelah aku mencuba yang terbaik.

No comments:

Post a Comment